Tuesday, June 16, 2009

MP Indera Mahkota..dimanakah anda??

Wahai saudara Azan Ismail..Dah dekat setahun lebih hamba tidak melihat raut wajah mu secara jelas di depan mataku..di mana kah anda berada..Rakyat di kawasan saudara inginkan pembelaan & meluahkan rasa ketidakpuasan hati yang melanda di sanubari..Adakah saudara terlalu sibuk atau buat2 sibuk??Di kawasan saudara tidak langsung menampak kan perubahan waima dari segi pembangunan atau segala macam keburukan yang boleh di perbaiki..Kami hanya nampak muka saudara di banner2 @ bunting di setiap pelosok jalan2 dan juga media2 cetak yang ada..Kami juga nampak saudara hanya berkorban untuk bos saudara yang terlalu kepingin ingin menjadi Perdana Menteri..Besar harapan kami yang memilih anda untuk melihat anda ada disisi kami yang sangat2 memerlukan khidmat saudara..Kami tidak ingin melihat saudara hanya di dada akhbar sahaja..Semoga saudara terus sukses..

5 comments:

  1. SALAM ZIARAH DAN SALAM PERJUANGAN BUAT TUAN RUMAH

    http://jeffrydamien09.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bangsat punya Wakil PKR ni... Kalau nak tau dia ni buaya darat siapa yang tak kenal dia di Kuantan ni dulu. Masa untuk rakyat tak ada, tapi masa untuk betina di KL tu adalah. Peduli apa untuk rakyat, rakyat bukan beri duit pada dia. baik dia tabur pada GRO di KL. Mampuslah kau kali ni.

    ReplyDelete
  3. Janganlah marah kat dia, dia orang jadi wakil rakyat bukan untuk membela rakyat tapi nak berdemotarsi.tak kiralah apa jua isu.

    ReplyDelete
  4. kalau benarlah bagai dikata oleh ratuayu maka saudara azan ismail pasti menerima pembalasan di dunia dan juga di akhirat..

    AKAN TETAPI SAUDARI RATUAYU...JIKA KATA-KATA ITU ADALAH DUSTA DAN FITNAH MAKA SAUDARI AKAN DIPERTANGGUNGJAWAPKAN DI AKHIRAT KELAK..DAN INGAT LA..AMAT DASYAT KEMURKAAN ALLAH S.W.T KEPADA ORANG-ORANG YANG MEMFITNAH

    ReplyDelete
  5. ini lah rupa perangai
    pemimpin yang dikehendaki oleh pas/pkr.
    takbir saban hari....erti tabir pun tak
    tahu...ini lahhhh.. jadinye ...sokonng membuta tuli..insaf lah..dan taubat lah ahli pas/pkr minta
    ampun kepada pemimpin yg andA FITNAH DI MASJID..

    ReplyDelete